Novice o entiteti: Media Partners Asia

V Aziji bo pretočno predvajanje prehitelo plačljivo televizijo kot glavni vir investicij v vsebine
posel zabava
V Aziji bo pretočno predvajanje prehitelo plačljivo televizijo kot glavni vir investicij v vsebine

V Aziji naj bi leta 2025 pretočne platforme prvič presegle tradicionalno plačljivo televizijo kot največji vir naložb v vsebine, kar predstavlja prelomnico za video industrijo v regiji. Po poročilu Media Partners Asia naj bi poraba za azijske video vsebine sicer upadla za 2 % na 15,8 milijarde dolarjev, vendar se pričakuje dolgoročna rast, saj bo pretočno predvajanje prevladalo nad plačljivo televizijo kot dominanten lokalni medij.

Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
12. sep 7:05
Rast pretočnih vsebin v jugovzhodni Aziji spodbuja priljubljenost korejskih dram
posel tehnologija
Rast pretočnih vsebin v jugovzhodni Aziji spodbuja priljubljenost korejskih dram

Trg pretočnih vsebin na zahtevo v jugovzhodni Aziji je v drugem četrtletju leta 2025 doživel močno rast, saj je pridobil več kot 1,5 milijona novih naročnikov. To je skoraj dvakrat več kot v prvem četrtletju, kar kaže na hitro rast trga. Poročilo družbe Media Partners Asia (MPA) ugotavlja, da so korejske drame ključni dejavnik te rasti. Netflix ima v regiji vodilni položaj z 12,8 milijona naročnikov, sledijo mu Viu in iQiyi.

Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
31. jul 19:18